poniedziałek, 9 lipca 2012

Kurczak curry zawijany w sałatę



Zdrowa niskokaloryczna przekąska, dostarczająca nam białka.
Idealna na kolację. 
Chociaż moja propozycja jest dosyć uboga, Wy możecie napełnić ją bardziej "na bogato".







Potrzebujemy:

około 100-150 g piersi z kurczka
curry, pieprz, paprykę ostrą, czosnek,przyprawę do kurczaka złocistą (bez glutaminianu sodu)

liście sałaty lodowej
jogurt, ketchup
różne warzywa 
(u mnie pomidor, papryka, fasola szparagowa) - możecie dac kukurydzę, brokuły, cebulę, duszone pieczarki, ogórka... co tam tylko chcecie i macie :)



Pierś z kurczaka kroimy na kawał;ki, wrzucamy na patelnie (u mnie sucha ceramiczna, możecie zwykłą posmarować kroplą oliwy) i dodajemy wszystkie przyprawy. Podlewamy odrobina wody i dusimy pod przykryciem. 

W tym czasie siekamy dodatki. Gdy kurczak bedzie gotowy, to na środku liścia sałaty kładziemy kurczaka, wybrane warzywa, polewamy sosem i zwijamy: najpierw zaginamy  dół a potem boczek jeden na drugi i wcinamy tyle ile mamy ochote :)





Smacznej kolacji!


3 komentarze:

  1. robiłam sobie takie zawijaski dawno temu, to naprawdę jest świetny pomysł na przekąskę :) dzięki za przypomnienie o niej! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie się z Tobą zgadzam :)

      Usuń
    2. podbijam, ja też lubię zawijać takie pyszności w liście sałaty

      Usuń