wtorek, 10 lipca 2012

W roli głównej jajko w koszulce na grzance z fasolką



Przepyszne II śniadanie :)
Miałam ochotę na jajeczko i wyszło boskie.






Potrzebujemy:

jajko
ocet
bułkę
2 plastry chudej szynki drobiowej
fasolkę szparagową (mi została od wczoraj)




Gotujemy wodę, gdy już wrze wlewamy do niej odrobinę octu. Jajko ostrożnie wbijamy do miseczki i dopiero z niej delikatnie wlewamy na wodę. Lekko mieszamy wodą, żeby wir wody zakręcił białko dookoła  żółtka. Gotujemy około 3 min. W tym czasie przekrajamy bułkę na 3 części. Środkową część podpiekłam w gofrownicy. Szynkę podgrzewamy na talerzyku w mikrofali około 1-2min. aż bedzie chrupiąca.
Układamy wszystko na talerzu i przekrajamy jajko :)









I... Patrzymy jak żółtko wypływa nam na podpieczoną grzankę..
a potem na talerz... i moczymy w nim górną część bułki...


przynajmniej ja tak zrobiłam :P





Smacznego!

2 komentarze: