niedziela, 8 lipca 2012

Owsianka bananowo-jagodowa z polewą czekoladową



Już wspominałam, że owsianka to moje ulubione śniadanko?
och! w każdej propozycji podania - zjem ze smaczkiem :)






Potrzebujemy:

pół szkl. płatków owsianych
łyżkę siemienia lnianego
2 łyzki mieszanki płatków (żytnie, jęczmienne, owsiane górskie),
 otrebów (pszenne, owsiane), zarodków pszennych

pół banana
2 łyżki jagód
łyżkę migdałów i rodzynek

łyżeczkę gorzkiego kakao
szczyptę stewii (słodzika lub cukru)
2-3 łyżki wody


Płatki siemię i mieszankę zalewamy około 0,5 l wrzątku i gotujemy na małym ogniu do zgęstnienia. W tym czasie przygotowujemy polewe. Kakao, stewię i wodę mieszamy widelcem w kubeczku aż znikną grudki. Wstawiamy na 10-15 sek. do mikrofali żeby się podgrzała i zgestniała.
Gotową owsiankę przelewamy do miseczki, układamy banany, jagody, migdały i rodzynki i polewamy polewą :)




 Mam już swój aparat, więc przygotujcie się na lawinę przepisów :)




Smacznego śniadanka! ;D


2 komentarze:

  1. wygląda ślicznie! ale u mnie bez pełnej garści migdałów owsianka się nie liczy :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie bananowa bez rodzynek się nie liczy :)

      Usuń