czwartek, 12 lipca 2012

Zapiekana owsianka kakaowo- bananowa



Tak, tak.. ja wiem że jest lato :)
Ja wiem ... ale o 6.00 rano nic nie przypomina mi za oknem upału i lata.
Ciemne chmury i wilgotne powietrze.

Chciałam zjeść coś co jadłam zimą - tak tak :)





Potrzebujemy:

pół szkl. płatków owsianych
2 łyżki mieszanki płatków, zarodków, otrebów
łyżka siemienia lnianego
łyżeczka kakao gorzkiego
czekolada gorzka (ile chcecie, u mnie 2 duże kostki)
duży banan
2 łyżki serka wiejskiego
rodzynki


Płatki, mieszankę, siemię i kakao zalewamy około 0,5 l wrzącej wody i gotujemy chwilkę aż zgęstnieje. Wlewamy do miski połowę. Do pozostałej połowy w garnuszku dokładamy 3/4 rozgniecionego widelcem banana i mieszamy. Zdejmujemy z ognia i dodajemy posiekana na kawałki czekoladę. Nakładamy deliktanie do miski by powst druga warstwa. Na wierz układamy reszte banana, rodzynki, serek wiejski.
Wstawiamy na 250 st (ja nastawiłam na grzanie "od góry") na 10-15 min .
Stawiamy na deskę - bo gorące! i zajadamy :)








Na okropną pogodę- owsianka! :)

7 komentarzy:

  1. Kakao i banan w owsiance to jedno z moich ulubionych połączeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmi pysznie, pysznie, pysznie, ale ja nie dałabym rady przełknąć teraz czegoś ciepłego :D nawet kawę studzę ostatnio przed wypiciem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym by u mnie tez było cieplutko ... ach

      Usuń
  3. taka pogoda, ze owsianka zapiekanka w sam raz! :-)
    pychaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ilez to musi miec kalorii ;o

    OdpowiedzUsuń