piątek, 27 lipca 2012

Owsianka z budyniem i malinami



Na początek chcę usprawiedliwić moją długą nieobecność.
Przepraszam Was ogromnie moi Kochani Czytelnicy ale się przeprowadzam od początku tego tygodnia i po prostu mam urwanie głowy, a co gorsza "urwanie internetu".. to moze oznaczac tylko jego brak :(

Pomysłów mam mnóstwo zdj i przepisów też... więc czekajcie na mnie. 
Jak tylko dorwe jakiś komputerek z internetem to zawsze Wam coś wstawię. 



Dzisiaj owsianka.. pyszna i sycąca :)




Bazę zrobiłam z tego przepisu --> [klik]
z dodatkiem kakao


i dodałam budyń waniliowy zrobiony ze 125 ml mleka i połowy łyżeczki stewii
maliny
suszone śliwki
podprażone płatki migdałowe


Naprawdę polecam takie połączenie :)




Smacznego i proszę Was  - cierpliwie na mnie zaczekajcie .. :)


6 komentarzy:

  1. Wiem, co to znaczy przeprowadzka, dlatego w pełni rozumiem.

    A owsianka wspaniała - z budyniem smakuje znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jeju, nie jadłam nigdy owsianki z budyniem! do sprawdzenia koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze, ja tez jeszcze nigdy nie jadlam z budyniem! a owsianki uwielbiam <3 wiec musze i takiej sprobowac :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio mogłabym jeść tylko owsianki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjadlam w zyciu niezliczona ilosc owsiankek, a do tej z budyniem ciagle sie nie zebralam, o jego dodatku przypominam sobie zawsze odkladajc pusta juz miseczke do zlewu ;p musze w koncu jej sprobowac! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bede czekac! Twoje przepisy sa swietne-proste,z dostepnych produktow i co najwazniejsze-zdrowe:)

    OdpowiedzUsuń