wtorek, 19 czerwca 2012

Zielony twarożek z kiełkami


Na początek od razu Was powitam,
więc Witajcie wszyscy Miłośnicy zdrowego jedzonka, a także Ci którzy trafili tutaj przypadkiem, 
zapraszam i Was do poznania przyjemności ze zdrowego jedzonka
 i przyjemności przygotowywania go :)

----------------------------------------------------------------------------------

Dzisiaj mam dla Was coś co nadaje się na kolacje, 
a także na śniadanie do chlebka pełnoziarnistego lub po prostu jako przekąska .





Potrzebujemy:

pół świeżego ogórka
2 liście sałaty lodowej
2-3 łyżki chudego twarogu
1-2 łyżki serka wiejskiego
pieprz
kiełki 
(ja mam mieszanke z własnej hodowli)
* ewentualnie 2-3 łyżki kefiru



Porwij sałate, pokrój ogórka, wrzuć to do miseczki. Na środek dodaj twarożek i serek wiejski, dodaj pieprz i posyp kiełkami.  * Ja pod koniec dodałam jeszcze odrobinkę kefiru, żeby sałata była bardziej soczysta, a twarożek bardziej mokry.






Smacznego chrupania ! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz