poniedziałek, 25 czerwca 2012

Nocna owsianka z kiwi i miętą



Nocna.. ale nie na dobranoc...
Musiałam wypróbować i ja :)

Zainspirowana kilkoma słoiczkowymi owsiankami na przeróżnych blogach, zrobiłam  swoją wersję .







Potrzebujemy:

pół szklanki płatków owsianych 
2 łyżki mieszanki: płatki (żytnie, jęczmienne, owsiane), otrębów (pszenne, owsiane) i zarodków pszennych
łyżka siemienia lnianego
jogurt naturalny
kiwi
listki świeżej mięty


Płatki, mieszankę i siemie wsypujemy do słoiczka i mieszamy. Dodajemy kiwi w kawałeczkach i kilka porwanych listków mięty, zalewamy do jogurtem. Zamykamy wieczko i potrząsamy do połączenia :)
Wstawiamy na noc do lodówki a rano zajadamy ;D









Smacznego śniadanka ;)


5 komentarzy:

  1. O matulu, jaka gęsta <3! To pewnie przez mieszankę (zwłaszcza otręby) i brak mleka. Muszę kiedyś zrobić na samym jogurcie. Aż mi tym zapachniało, haha :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jadłam dzisiaj z musem malinowym (maliny + mleko sojowe), pycha!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te nocne owsianki! aż się przyjemniej zasypia z myślą że rano czeka na ciebie takie pyszne śniadanie( i to od razu gotowe do jedzenia! ;)Połączenia kiwi i mięty jeszcze nie próbowałam, no i konsystencja świetna ;D

    OdpowiedzUsuń